Bokat: Kryssning till Helsinki! đŸ‡«đŸ‡ź

 
I Är som ni kanske redan förstÄtt fyller ju jag 30 Är. Och mÄnga av mina vÀnner likasÄ. Jag och min vÀn, min trogna resekompis Anna bestÀmde tillsammans att vi inte behövde ge varandra nÄgra presenter, utan istÀllet hittar vi pÄ nÄgot. Vi har funderat fram och tillbaka och efter mÄnga idéer blev det bestÀmt en Helsingforskryssning! SÄ i förrgÄr bokades 2020:s tredje resa, men avgÄr först! Redan allra första dagen pÄ Äret, 1 januari Äker vi 3 dagarskryss till grannlandet Finland. Vi ska bo i Muminhytt (!!), Àta god buffé och sedan strosa i Helsinki andra dagen pÄ resan. Kommer bli toppen!
 
 
Återkommer med vĂ„r fina berĂ€ttelse nĂ€r vi kommer hem!💞
/B
 
 
 Anna & jag i Kroatien, 2016.
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0