Berlin till påsken '19 bokat!

Ren lycka, i alla fall för mig,  är att veta att man har en underbar & rolig resa framför sig. Inplanerad – bokad & klar! Då är livet som allra bäst 💚

2019:s första resa är som ni redan förstått, bokad! Denna gång återvänder jag efter 9 år till Berlin – Tysklands fantastiska metropol till huvudstad 😍 Där gammal historia korsar väg med det nya hippa! Med mig på resan har jag mina kollegor Sandra & Rebecca, el ja halvt kollegor i alla fall. Sandra och jag jobbade natt ihop på barnavdelningen i Örebro förut och Rebecca är dietist i gemensamma team som vi är med i. Skoj ska det bli, skoj ska vi ha. Inga direkta planer men nog ska vi se de allra kändaste sevärdheterna som Berlinmuren, Branderburger Tor & Checkpoint Charlie. Dessutom är det under påskhelgen vi åker, vilket kanske leder till något firande där nere också, who knows! 😃

Återkommer med reseberättelse i sinom tid!

 
 
 

Auf wiedersehen! 👋

 

 

/B.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0