Gotland x2 i sommar!

Detta inlägg blir mitt första om semester i Sverige🇸🇪 vilket till största delen beror på att det typ är första gången jag är på semester i Sverige som varar längre än en dag😄. Att åka till Liseberg 🎢 & sen sova på hotell i Göteborg gills inte 😉. Men nu ska jag & Phille ❤️ åka på semester ihop till Gotland två gånger till och med! 😍 Första resan går av stapeln imorgon, kl 06.00 lämnar vi Frövi/Örebro för 4 dagar på Gotland tillsammans med bl.a. Philips syster med familj. Vi har hyrt ett hus mitt i Visby 🏡☀️👌 Vad som hittas på får vi se 😀. Gotlandsresa nr 2 avgår nästa fredag, 22 juli, då vi ska åka på en Gotlandskryssning 🚢 från Stockholm till Visby som är från fredag till söndag. Det blir massa mat, shower & mys på båten och sedan en dag i själva Visby 😃. Varför det blev två är för att Philip fick kryssningen i födelsedagspresent så jag hade bokat den i hemlighet, och utan och veta om det tackade phille ja till att följa med de andra veckan innan 😅😅 men kul ska det bli! ❤️
 
Lovar & berätta mer när vi är tillbaka!
 
xoxo , Beatrice 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0